X

فروش باغ، باغچه و گلخانه در تهران - شهریار - شهریار

متراژ (متر مربع)
3500
موقعیت جغرافیایی
جنوبی
قیمت فروش (تومان)
4,000,000,000
قیمت متری (تومان)
1,142,857

تاریخ ثبت/بروزرسانی
1396/02/09
توضیحات

کد 1027

محدوده قیمت: 4میلیارد به بالا

منطقه زیبادشت در نزدیکی محمدشهر کرج یکی از فاخرترین مناطق جهت تفریح زندگی و سرمایه گزاری می باشد.در این میان سه شهرک جامی مرکزی و شمالی سرآمد تمام شهرک های منطقه می باشد.

این عمارت 600متری دوبلکس زیبا در باغی به مساحت 3500متر واقع شده که دارای زمین تنیس استاندارد می باشد.

این ویلا در طبقه زیرین شامل پارکینگ باشگاه ورزشی و دوش و سرویس بهداشتی است و در طبقه همکف شامل پذیرایی بزرگ و آشپزخانه می باشد. در طبقه بالای این ویلا 4خواب مستر(سرویس و حمام مستقل) می باشد که نیاز هر خانواده پر جمعیت و مهمانان را نیز بر آورده خواهد کرد.استخر 4فصل این ویلا یکی از زیباترین استخر های اجرا شده در باغ می باشد که دارای ویو از پذیرایی و طبقه بالای ویلا می باشد.

محوطه سازی،گلکاری درختان بید بلند قامت و چمنکاری درختان میوه مثمر و قسمت نگهداری سگهای نگهبان از جمله محوطه سازیهای این باغ ویلای زیباست.



تمامی فایلهای زیبادشت را اینجا مشاهده کنید.
تمامی فایلهای در متراژ 3000تا4000 متر را در اینجا مشاهده کنید
تمامی فایلها در قیمت چهار میلیارد به بالا را در اینجا مشاهده کنید.
مشاور مربوط:

09128692569

اطلاعات تماس
آگهی دهنده :
کد ملک : 120359
تلفن : -
در هنگام تماس ذکر کنید که اطلاعات ملک را در سایت املاک 118 یافته اید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از این ملک لطفا فرم زیر را تکمیل نموده و یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.
X
X
جهت گزارش اشکالات موجود در ملکها، لطفا از طریق فرم ذیل ما را یاری نمائید.


amlak118 آپارتمان دو طبقه آپارتمان فروشی در اصفهان آپارتمان فروشی سهند آدرس بنگاه های املاک ساری اپارتمان سهند تبریز املاك 118 املاك تبريز املاک 118 املاک ۱۱۸ املاک اجاره ای در قم املاک امپراطور املاک بروجن املاک خدایی فردیس املاک رشت املاک شاهین شهر دهخدا املاک فرمانیه املاک فروشی در قم املاک قزوین املاک قزوین املاک ورامین تلفن بنگاه مسکن زنجان خرید زمین در ابوموسی خرید مغازه در رشت خرید مغازه گرگان خرید ملک در زنجان خرید ویلا در بندر ترکمن دیوار تبریز دیوار قم دیوارملک درکرج رهن و اجاره مغازه در رشت رهن کامل تبریز زمین مجوز هتل تومان سایت 118 رامسر سوله اجاره فروش املاک در بوشهر فروش مسکن شاهین شهر قیمت آپارتمان و خانه ویلایی در رشت قیمت اپارتمان در شاهین شهر قیمت املاک بناب قیمت خرید خانه در رشت قیمت زمین در طالقان قیمت مسکن در آذربایجان شرقی قیمت مسکن در دماوند لیست املاک قزوین مشاور املاک خرم اباد نمای خانه دو طبقه جنوبی وام جانبازی ویلا در فیروز کوه کد رهگیری املاک مرند